Sunday, July 8, 2012

Cetusan Pak Rae


Semalam saya sempat melayari laman blog terbaru Timbalan Naib Canselor, Hal Ehwal Pelajar Universiti Malaya Dr Azrae Bin Hj Idris. Walaupun kewujudan ini agak terlewat berbanding anak-anak buahnya, namun begitu kewujudan blog ini mendahului TNC Hep daripada kampus-kampus lain.

Sebagai “pemantau” kepada aktiviti pelajar, kewujudan blog ini amat bermakna kerana segala buah fikiran dan cadangan yang beliau akan kemukakan kepada para pelajar dapat dilayari terus didalam laman blog beliau. Segala respon daripada para pelajar akan terus disampaikan kepada beliau. Jika sebelum ini, Perdana Mail menjadi tempat beliau meluahkan rasa, namun begitu ianya kurang berkesan kerana tidak semua pelajar cakna dengan Perdana Mail mereka.

Kepada Ayahanda Dr Azrae, semoga terus tegar dalam menulis. Semoga usaha yang dilakukan ini akan memberikan manfaat kepada mahasiswa baru di Universiti ternama ini. Mungkin selepas ini akan menyusul pula blog Naib Canselor. (^^,). Untuk Melayari blog ayahanda TNC, Dr Azrae KLIK DI SINI

Mohd Faisal Bin Mustaffa
http//:faisalkini.blogspot.com

No comments:

Post a Comment